HISTORIE
Příběh společnosti APART začal před více než 40 lety. I přes tehdy velmi nepříznivé podnikatelské podmínky se APART stal díky nezlomnému odhodlání, odborným znalostem, zkušenostem a především touze vytvářet krásné věci lídrem na polském klenotnickém trhu a odvážně začal dobývat i zahraniční trhy. Je to skutečně obdivuhodný příběh.
1977
Počátky společnosti - Adam Rączyński, mistr uměleckých řemesel se specializací na zlatnictví a klenotnictví, otevřel svou první dílnu.
1983
K Adamovi Rączyńskému se připojil jeho bratr Piotr Rączyński a začali spolu rozvíjet společnost.
80. léta
Dynamický vývoj výroby šperků a velkoobchodní prodej tuzemským i zahraničním odběratelům.
90. léta
Spolu s rozšířením výrobních zařízení se objevila myšlenka vytvořit vlastní distribuční sítě. Bratři se zaměřili na výrobu zlatých šperků s diamanty.
1997
Byla otevřena první prodejna APART! Její vybavení odpovídalo moderním evropským trendům tehdejší doby.
2001
Začala spolupráce s nejuznávanějšími výrobci švýcarských hodinek.
2001
Rozvoj vlastní distribuční sítě získal na síle a pod značkou APART na trhu vystupovalo již 24 prodejen.
2005
Byla dokončena výstavba moderního sídla společnosti ve městě Suchy Las poblíž Poznaně. Předchozí prostory firmy byly plně přizpůsobeny potřebám výroby.
2006
Dynamický rozvoj projektových a výrobních zařízení, investice do nejnovějších technologií. Firma získala první významné ocenění Marqa 2006 (v současné době Polska Marka), které se uděluje nejsilnějším značkám na trhu. Dnes je APART několikanásobným držitelem této prestižní ceny.
2007
Ambasadorkou diamantů APART se stala Aneta Kręglicka - první Polka, která získala titul Miss World; žena inspirující nejen fenomenální krásou, ale také elegancí a dokonalým stylem (spolupráce do roku 2011). Za účasti této hvězdy vznikla první kampaň značky, která byla realizována na globální úrovni a jejíž fotografie byly pořízeny ve třech metropolích - New Yorku, Paříži a Varšavě. Snímky Marka Straszewského očarovaly veřejnost především avantgardní, inovativní formou prezentace neobyčejných šperků a smyslností žen v typickém městském prostředí. Kampaň získala velkou popularitu a nekonvenční koncept sklidil uznání a obrovský úspěch.
2009
Přehlídka Diamantová noc luxusu byla oceněna měsíčníkem "Twój Styl” a získala titul Událost Roku. APART se podle časopisu Rzeczpospolita stal potřetí nejsilnější polskou značkou a počet obchodů překročil magické číslo 150.
2010
Navázání spolupráce s módní ikonou Anjou Rubik, nejlepší polskou top modelkou, kterou v roce 2012 zařadil Models.com do elitní skupiny Industry Icons (spolupráce do srpna 2018).
2011
Vznikla stylová kampaň, která vzdávala hold věčné kráse diamantů. Jejími hvězdami se stali Anja Rubik a Sasha Knezevic, které Marcin Tyszka fotografoval v malebných zákoutích Paříže a v nádherných interiérech paláce. Vkusné, přesto romantické fotografie zachycují luxusní diamantové šperky z kolekce APART. Slavnostní zahájení kampaně proběhlo během jedinečného galavečera se sloganem „Diamant Mon Amour“, který se konal v Královském parku Łazienki ve Varšavě.
2012
APART získal výhradní právo k používání registrovaných obchodních známek UEFA EURO 2012 ™ pro šperky.
2013
Třicáté „perlové“ výročí spolupráce bratrů Rączyńských. Nová kampaň Pearl Anniversary propagující kolekci šperků APART s perlami.
2013
APART uvedl na trh švýcarskou značku hodinek Albert Riele. Fascinující hodinářské umění nejvyšší kvality a krása hodinek umožnily, aby tato švýcarská značka, založená roku 1882, obnovila svou dřívější slávu a obsadila zasloužené místo mezi výrobci luxusních hodinek. Dnes má Albert Riele 5 exkluzivních kolekcí dámských a pánských hodinek Swiss Made, jejichž design v sobě zrcadlí dlouholetou tradici, moderní technologie a špičkovou kvalitu.
2015
Zahájení licencovaného prodeje šperků s motivy hrdinů z Disney a Star Wars filmů.
2016
Modernizace prodejní sítě a její přizpůsobení nejnovějším standardům.
2017
APART oslavil 40. výročí svého vzniku. Tato výjimečná událost si vyžádala velkolepou slavnost, která byla doprovázena úspěšnou kampaní v hlavní roli s hvězdami - Kasia Smutniak, poprvé jako ambasadorka APARTu (spolupráce do roku 2018), Anjia Rubik, Kasia Sokołowska a Małgorzata Socha. Oslnivé focení proběhlo na těch nejpůvabnějších místech Itálie. Výsledkem bylo unikátní album s nádhernými fotografiemi. Vyvrcholením celých oslav se stala událost s názvem „La Notte Italiana“, která se uskutečnila ve Velkém divadle Polské národní opery ve Varšavě za účasti mnoha významných osobností.
2017
Dokončení modernizace logistických a kancelářských prostor sídla společnosti.
2018
Exkluzivní, známé a nejprestižnější značky hodinek na světě se začaly koncentrovat na jednom místě - v největší polské prodejně APART s rozlohou více než 300 m2, která se nachází v Galerii Mokotów ve Varšavě.
2018
Spolu s rozhodnutím zahájit expanzi na zahraniční trhy koupili bratři Adam a Piotr Rączyński český klenotnický řetězec, který začali rozvíjet pod značkou APART.
2020
Další významný rok v historii firmy Apart. Tentokrát se značka intenzivně zaměřila na digitální transformaci a posílení svého postavení v online prostředí. Prvním krokem bylo zavedení loga apart.cz. Internetový obchod, který je dostupný na zmíněné adrese, představil řadu nových nástrojů a také rozšířil svou nabídku, která aktuálně dosahuje 17 000 klenotnických výrobků. Velký úspěch získala i mobilní aplikace pro snadné online nakupování, která je k dispozici na Google Play a App Store. Také byly vytvořeny elektronické věrnostní kartičky pro členy ADC, díky nimž se nakupování stává pohodlnější a ekologičtější, protože zcela nahrazují plastové karty. V neposlední řadě byla na apart.cz spuštěna funkce Visual Search, která umožňuje jednoduché vyhledávání produktů pomocí obrázků. Veškeré novinky, které byly v průběhu tohoto roku zavedeny, si zákazníci okamžitě oblíbili a přesvědčili se o tom, že nakupování na apart.cz přináší pouze samé výhody.